3 January 2014

selamat tahun baru : 2014!

assalamualaikum...


fuh! fuh! tiup habuk.. =P


dah 4 hari masuk tahun 2014, baru la ko timbul kan..hikhik. sajee.. update hari ni pon ok ape. tarikh cantik jugak. 4/1/14.. haa..kan? kan? ade ker yang kawin hari nih?? haha. tarikh cantik jer kawin. kawin jer tarikh cantik. sinonim sangatttt..

ok la..aku sebenarnya tak niat nak taip panjang-panjang. sebab aku banyak keja nak kena buat. al-maklum la..sekolah baru mula. keja dok beratuq elok jaa.. ni pon aku sekali lalu jer update sebab dah on laptop. sambil tunggu RPT siap di download, aku update la blog. gitu..


apa-apa pon aku nak ucapkan Selamat Tahun Baru kepada korang semua yang sudi meluangkan masa membaca blog aku yang daif nih. harapannya semoga korang semua akan terus success dalam apa jua bidang yang korang ceburi. dan semoga mana-mana yang buruk dan mana-mana yang tak elok yang pernah kita buat pada tahun-tahun lepas, kita dapat buang dan perbaiki. 

mungkin ini adalah tahun terakhir buat kita..siapa tahu kan? so, dikesempatan yang Allah beri ni, lakukanlah dengan sebaik mungkin. berusaha mencari redha Allah, disamping letakkan target agar apa yang kita inginkan dapat dicapai pada tahun ini. insyaALLAH...


azam aku tahun nih : nak pegi Umrah...insyaALLAH



terima kasih buat yang sudi membaca <3


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...