10 October 2014

bergaya dengan Latteshawl

assalamualaikum...

aku dah lama dah janji dengan kawan aku nak buat entry nih.. tapi biasala, aku kan pemalas. kalau tak datang mood aku, jangan harap la aku nak update blog. ni kira rajin lani.. update blog 2 hari berturut-turut.. =P

baik.. hari ni aku nak promote dengan korang satu online shop yang jual shawl baek punyeeww! ( sambil buat thumbs up )

Latteshawl.. 

sebenarnya ni adalah perniagaan kawan baik aku.. aku memang respect dekat dia sebab sangat kreatif dan berwawasan. apa tak nya.. dah sibuk-sibuk dengan tugas cikgu, sempat lagi nak berbisnes. mana dengan nak buat kerja-kerja sekolah lagi. pastu sibuk pulak nak gunting kain, jahit shawl bagai.. menyahut seruan kerajaan gamaknya.. kena kerja rajin-rajin supaya tak perlu ikat perut. kuikuikui!

best tentang Latteshawl..

~  setiap shawl di design sendiri oleh admin dan sangat ekslusif. maksudnya, setiap design cuma sehelai jer. so, takde la nanti kita pegi Giant pastu nampak ' eh? tudung dia sama dengan aku!! ' * malu sambil tutup muka dengan tin biskut.

~  potongan yang labuh dan besar. kita semua mesti sayang dengan aurat kita kan? aurat kita maruah kita gittuw. shawl dari Latteshawl adalah sangat labuh dan mampu menutup segala bonjolan. hikhik

~  trendy.. bila kita pakai, kita terasa macam cantik jer, macam comel jer. 

~  murah dan berpatutan. walaupon shawl dari Latteshawl ni besar, tapi harga dia sangat murah. jadi berbaloi-baloi hokay!


haaa.. ini salah satu shawl yang sempat aku grab dari Latteshawl. cantik kan?? so, jangan tunggu lagi. cepat pegi like page Latteshawl, dan borong sekarang!




terima kasih buat yang sudi membaca <3


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...