25 November 2013

susahnya nak update

assalamualaikum...

dua tiga hari nih mood tak berapa nak ok..kadang rasa macam nak marah. tapi tak tau nak marah apa. kadang rasa macam sedih, nak nangis. tapi tak tau kenapa kena sedih dan nangis. SAWAN! tah pape jer..diri sendiri pon aku takleh nak faham..jangan sikit hari lagi kena masuk wad kat Tanjung Rambutan sudah..nanti tumpang sedih untuk diri sendiri. tskk -,-'

dah la diri sendiri tak tentu hala..internet pulak buat perangai. saje jer nak menambahkan sakit hati aku. line lembab. pastu kadang-kadang sesuka hati jer disconnect tanpa keredhaan aku..haishhh..

so, ade dua entry yang terpaksa aku tangguhkan..

cerita pasal konvo itu hari..

menjejak Mr. Arrogant di Pulau Pinang..haha! ( bajet lawak )


dua-dua entry nih tersimpan dalam draf..takleh nak publish lagi sebab gambar tak habis upload. tunggu la bila line internet dah ok nanti baru aku publish. tu pon tak tau lah bilanyaa..sabor jela pakai wifi murahan nih..huks!


terima kasih buat yang sudi membaca <3

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...