17 October 2013

salam aidiladha

assalamualaikum...

dah masuk raya ke-3 barulah tehegeh-hegeh nak update. haha. 

aku baru balik sekolah..tadi sekolah aku wat korban. tapi aku tak tolong langsung walaupun majlis korban ni bawah program panitia agama. sebabnya tadi aku asyik kena relief kelas orang. relief cikgu yang tak datang sekolah sekaligus cikgu yang tolong lapah daging korban. dari pagi sampaila tengahhari dok dalam kelas.sampai tak sempat nak makan..wuhuhu. -,-'

mujur tadi ada wat jamuan makan sebelum balik. kira terisi la jugak sikit perut nih..kantin buat sup daging. makan dengan bihun. kira jadi bihun sup la..pastu ada roti. aku memula macam pelik jugak. makan dengan apa roti nih? ingatkan ada kari daging ker..rupanya cicah ngan sup. pelik. hehe. tapi aku makan gak sekeping. nak try rasa..ok ok jela. tak kena sangat dengan tekak aku. style Johor kot..ntah lerr..hehe

upload jela gambar raya itu hari..layan kan jer..aku dah malas nak taip..mihmihmih.

buah hati aku...<3 <3 <3



gambar lebih kurang sama jer sebab memang kitaorang tangkap gambar lepas sembahyang raya. dah tak pergi mana dah lepas tu..aku ngan dak Amir balik sekolah hari tu jugak. lepas makan terus kemas beg. nyah la kami dari rumah! huhu

aku naik bas dari TBS pukul 1.30pm. sampai kat Johor dalam pukul 7.30pm. sian Dayah kena tunggu aku lama. mujur mak bekalkan makanan. dapat la beraya dengan Dayah pulak malam tuh. bergendong aku usung makanan dalam beg..haha. laksa, nasi impit kuah kacang, ketupat palas, rendang daging & kuih samperit..

adoiii...kepala dah sakit pulak makan daging banyak..huhu.  T_T
k. bye.


terima kasih buat yang sudi membaca <3
 

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...