22 July 2014

sembang moreh! boleh boh tajuk gini?

assalamualaikum...

kalau ingat balik masa mula-mula buat blog dulu, kemahen lagi nawaitu.. nak catat sume kenangan manis dan kisah hidup dalam blog nih. pastu nak tulis menda bermanfaat supaya bila orang baca blog nih tak terasa kosong. macam iya iya sangat. padahallllll.. apapon tak boleh.. huhu

aku pon tak tau kenapa sekarang ni otak aku jem sangat. aku tak boleh fikir apa yang aku nak tulis. walaupon memang la aku nak update blog, tapi sekerat jalan dah tak jadi. ' dah apa benda plak aku nak cerita nih? macam tak bermotif jerrr.. ' haaa.. dia timbul was-was disitu.. huhu. ( faktor umor meningkat mungkin )

malas bukak laptop pon satu faktor jugak kenapa aku biarkan blog bersawang. tak taula apa yang teruk sangat nak bukak laptop. padahal tekan satu button jer pon. itu pon azab. aku online setiap hari. tapi dekat phone jela. kalau ada yang cakap, ' update jela pakai phone ', jawapan dia memang tak la.. aku tak reti nak update pakai phone sebab macam susah. plus tak puas langsung. screen kecik. aku nak taip pon seketol seketol huruf tu kuar. seminggu baru siap gamaknya kalau taip pakai phone. haha. ( hyperbola melampau )

entry lepas aku cakap nak cerita pasal sekolah baru kan? Alhamdulilah.. dah makin selesa dekat sini. dah ramai kawan. siap leh order kerepek untuk raya lagi. muahaha. ( dah habis sangat pengertian aku tentang kawan )

tapi kat sini ramai cikgu bujang.. so, aku adala geng untuk berjimba-jimba.. mihmihmih

memperkenalkan... kengkawan baru dahku. ^_~
Kak Eva dan Kak Dania.. nama moden yang amat. tinggal aku jer geng makcik-makcik. KAK KIAH sangattt! hukhuk

Kak Eva dengan Kak Dania sebelum ni posting kat Sabah Sarawak.  Alhamdulilah.. berjodoh rupanya kita di Molek yer.. hehe. best sangat kawan dengan diaorang sebab diaorang sporting. selalu jer layan aku. masa awal-awal kenal dulu Kak Eva kata kat aku, ' kepala gila rupanya dia nih. boleh buat geng laa.. ' sambil tergelak-gelak. hehe..

walaupon aku tak duduk rumah sewa sekali dengan diaorang, tapi kalau nak pegi mana-mana diaorang mesti ajak. yang aku pulak, walaupon takda motif, tetap jugak aku mengikut. sindrom kurang kasih sayang kowtt.. =P

tak sabor nak balik rumah. tapi aku tak la feeling sangat nak beraya tahun nih. biasa-biasa jer. mungkin sebab aku dah tua. pastu aku dah stat bosan dengan soklan orang kampung yang asyik sibuk tanya aku bila nak kawin. ( Zzzzz ) memang annonying sangat nak kena buat muka redha & pasrah bila kena soal part part jodoh nih. macam nak tempek nota jer kat dahi ' jangan tanya pasal kawin! ' hahaha. kuang asam sangat kalau aku buat gitu. 

ok la.. nak layan drama Ramadan Jangan Pergi. nak stress kan diri dengan watak Sheila Rusli yang jahat lagi maha dasyat! haha. k bye!



terima kasih buat yang sudi membaca <3


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...