30 May 2014

dah macam katak bawah tempurung


assalamualaikum...

hye korang! ( lambai tangan ) apa kabo? ada baik? 

ecewahh.. tetiba sangat mukadimah entry nak bertanya kabar bagai. padahal sebelum ni tak pernah pon. =P. aku sebenarnya stress nih. wifi aku buat hal pulak takleh nak ON. biadap tau! padahal aku dah bayar bil siap berlebih-lebih lagi. dia tak kasi aku connect pulak. boleh??

disebabkan itu 3 hari jugak aku dok sunyi sepi tanpa talian internet. seryes rasa macam katak bawah tempurung sangat. tak tau pekenama. huhu. awal-awal tu ingatkan takde line jer..so, aku biarkan dulu. esoknya pon sama jugak takleh connect jugak. ish, pelik pulak aku. aku pon suh la adik aku pegi Maxis. check jap akaun aku apa kes. tetap juga tak boleh. haishhh. geramnyeee! 

dah tu terpaksala aku join adik aku datang sekolah. dia kata nak buat paper exam. sekolah dia ada wifi. moh ler.. lagipon sekolah tengah cuti kan. datang jela buat keje. dok kat rumah, hampeh. satu habuk pon tak buat keje..huhu

aku on jer wifi.. berdesup-desup mesej whatsapp masuk. sampai jem aku punya henset. huhu. pas dah settle reply whatsapp sume, baru buat keja. dah la kena reposting. takkan la nak tangguh keja pulak kan.. naya pulak orang kalau aku betul-betul pindah sekolah. huhu

settle kan markah exam dulu. pastu key in e-pelaporan plak. fuhh!

Dak Amin settlekan paper exam dia. sehari suntuk dok kat sekolah. sabor jelaa..

Dak Amin belanja makan nasi arab. dia pegi beli kat luar pastu bawak balik makan kat sekolah. dah gigih sangat la kengkononnya dua beradik nih nak buat kerja.. haha


nota kaki : 
aku punya reposting dekat JOHOR tau tapi sekolah tak tau lagi. insyaAllah minggu depan baru tau sekolah.. maaf pada yang mesej tapi aku tak reply. aku sibuk. tak sempat nak reply mesej. bukan sebab ada masalah peribadi ataupun taknak kawan eh.. 


terima kasih buat yang sudi membaca <3

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...