1 January 2013

aku ingin mencintaiMu

assalamualaikum...

selamat tahun baru 2013! ini hari nak berkongsi lirik lagu nasyid yang aku rasa macam dekat ja dengan diri aku ni. pagi tadi sambil drive dan layan radio ikim keluar lagu ni.pastu aku dah jadi cam syahdu-syahdu.heee..(emo la pompuan ni )


aku ingin mencintaiMu

Tuhan betapa aku malu,
atas semua yang Kau beri,
padahal diriku terlalu sering membuatMu kecewa

entah mungkin kernaku terlena
sementara Engkau beri aku kesempatan
berulangkali agar aku kembali

dalam fitrahku sebagai manusia
untuk menghambakanMu
betapa tak ada apa-apanya
aku dihadapangMu

aku ingin mencintaiMu 
setulusnya sebenar-benar aku cinta
dalam doa dalam ucapan
dalam setiap langkahku

aku ingin mendekatiMu
selamanya sehina apapun diriku
ku berharap untuk bertemu
denganMu Ya Rabbi...


jom la layan bersama...^__^


1 comment:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...