25 October 2012

kenapa aku menulis blog?



assalamualaikum...

entry ke 2 untuk hari ke 2 blog aku nih...ha..semangat tgh membara.so,rajin ler nk update..kite tggu ler sikit hari lgi.ade ke semangat bkobar2 cm gini.haha

well..blog masih xcntik,menarik,tetarik lgi..biasela..baby lgi kann..so,cara baby la..ngehngeh

aku tetibe tfikir nk bt entry pasal 'kenapa aku menulis blog?'..yala kn..byk gila laman sosial yg ada.tp aku nk gak bukak blog.bile pikir2 balik,aku nih bkn la pandai sgt nk mengarang ayat..tp aku suke sgt celoteh n aku suke gak klu ade page aku sndiri utk story mory..klu xde org baca pon,biarla..janji aku dh ade tempat utk meluahkn rasa hati aku sndiri and yang paling penting pendapat aku sndiri.

knp ko xluah jer kt FB? ha..bgus pnya soklan..knp eh? padahal FB pon ok what tuk luahkan segala bagai..dkt FB lgi ramai org nk mmbaca..emm,pndapat aku la kn..aku xsuke sgt nk post ape2 dkt wall aku tmbahan tentang pndapat aku sendiri..bagi aku,FB adelah medan utk mencari kawan bkn mencari lawan.klu aku asyik mencari salah org n post dkt FB cnfirm la org bosan ngn aku..xnak arr cari pasal..

twitter?? ha..nape ko xgune twitter? kn best twitt jer..sume org tahu..emm,xnak gak..aku xpandai twitt.aku ade account twitter tp xberape pndai nk gune..haha.kuno kn aku nih? adik aku ckp setiap mase kite leh twitt n ckp bende ape yg kite bt..tp aku bkn manusia cm2..aku xpndai la nk twitt sgt..klu blh nk bkongsi something yg best2..bknnye stakat bgitahu kt org 'aku lapar ar..' 'bosan ar dok kt rmh,aku tgk tv jerk..'
alahai..itu pon nk citer..bosan lak aku..

blog nih aku leh tulis bjela2..sukahati aku jerk nk tulis mende ape pon..yg paling penting this is my site..aku pnye pandangan,pendapat,perkongsian aku bt dkt tempat aku sndiri..klu org suke,blh baca..klu xsuka,blh klik tanda (X) dkt atas belah kanan laptop korang n kuar dri page ini..xde masalah..sbb klu aku menulis sesuatu yg mengganggu emosi makhluk diluar sana pon,masih aku berada dlm rumah aku sndiri..

that's why aku menulis blog..aku mmpunyai alasan yg aku rasa aku boleh dpt kepuasan bila menulis blog..dulu-dulu tuh aku malas..aku ade blog tp aku asyik kopi pasta jerk.xori langsung..wuhuhu.skrg dh insaf..nk menulis dari hati..yeah!

p/s : salam aidiladha bt suma muslimin muslimat..

2 comments:

  1. ahaha...xpa...lepas ni bleh tulis bnyk2 entry..xdak sapa nak komplain...hehe....i'm gonna be your first follower....:-)

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...