24 October 2012

assalamualaikum..

assalamualaikum...

yeah! dh ade blog! ha..bekobar aku nie dpt bukak blog..eh,asal macam susah sgt jer nk bukak akaun blog nih? ke aku yg dh jauh ketinggalan?? seyes..smlm aku dh buat 1 blog..tp tetiba pagi tdi bile aku nk bukak jer aku pnya 'baby blog' tuh..(baby sbb baru lahir smlm.ngehngeh) blh lak die tulis password salah..aisehh..hampir2 aku bputus asa nk memiliki blog sendiri..wuhuhu.tp..semangat aku kembali bkobar2 semula..makanya,buat lgi sekali..mintak2 kali ni blh bfungsi dgn baik..

aku sebenornye dh penah ade blog sblm nih..tp dh tetimbus sendiri kerana kegagalan tuan tanah menjaga dgn baik.haha..malas tahap 360darjah..nk update 1 entry pon terkial2..mmg sah la susah benor nk hidup..

but now,im ready for blogging berhabis-habisan..ha..ayat mcm aku nk gi mati syahid kat palestin jerk..wakaka.by the way,please support me ok? mmg aku blogger baru..dan hari ini adalah hari pertama blog aku lahir..so,aku kena la take a note.my baby blog is come to the world..tadaa.. ^__^

2 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...