25 September 2013

ku yang dulu...

assalamualaikum...

tajuk nak Tegar ajeee..haha. 

aku nak update blog, tapi tak tau nak update ape. so, bantai la upload gambar yang dak Yana hantar kat aku. hihi.

dia PM kat FB jer..katanya rindu kawan-kawan lama. aku dapat jer gambar yang dia sent, terus aku macam...ooohemgeeee...haha! seryes ni muka aku dulu? *pitam namplohlapan jam..

adoiii dak Yana nih..muka aku dah la macam senget sangat. dia leh plak letak caption gitu. ade muka cam suka aktiviti mencabar ker tuh? nampak macam muka terkejut tenuk jer..hoho

baikkkklahhhh...untuk gambar ini sila la gelak secara berjemaah. adalah lebih afdal..huhu. muka pengawas sekolah yang skema. aku tak tahu kenapa dulu kalau suh tangkap gambar jer, mesti kena wat muka cenggitu. berdiri tegak macam tengah nyanyi lagu negara ku, dan muka seryes macam polis nak gi kawat. pe hal??

by the way, thanks Yana..hang wat kenangan lama kembali menggamit kalbu..macam nak balik sekolah menengah dan pakai uniform sekolah. pastu nak makan koey teaw goreng kuah laksa kat kantin & burger goreng pak cha yang meletops! * aku rindu sekolah sebab makanan jer..nampak?? haha


terima kasih buat yang sudi membaca<3

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...